løping

løping

fredag 17. februar 2012

Stockholm Maraton 2012

Ikke så lenge siden skrev jeg med skuffelsen at jeg ikke fikk plass til å delta i Stockholm Maraton i år. Jeg meldte meg på ventelista, men hadde ikke store forhopninger. siste frist for å få beskjed om man fikk plass skulle komme 15.02 siden jeg ikke hørte noe regnet jeg at jeg skal ikke løpe i Stockholm i år.
Idag i all elendighet og fortvillelse (sjekk mine innlegg om vond hofte) har jeg fått mail :" Velkommen til ASIC Stockholm Marathon 2012. Den 16 februari har 150 løpere från reservelistan fått plats i årets ASICS Stockholm Marathon. Du er en av de løpere som nu har mulighet til å melde seg til løpet."





Nå er jeg kjempelykkelig, men samtidig litt i tvil: "klarer min hofte treninga, klarer jeg å bli frisk i tide, finner jeg overnatting i Stockholm?  hva skal jeg gjøre.....jeg vil jeg vil, men klarer jeg dette?
HJELP!!!!!

Kanskje 2 juni skal jeg løpe den løypa


9 kommentarer:

  1. Prøv! Merker du etter hvert at du ikke kan få det til, så la det være. Kanskje blir du fort "frisk" av skaden din.

    SvarSlett
  2. Holder med Lille Søster. Ta utgangspunkt i at du skal løpe. Og får du ikke vært med, selger du billetten videre.
    Stockholm er en flott by og det blir sikkert en finfin opplevelse. Og overnatting ordner seg nok.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for rådene til dere begge to. Helt enig... må jo håpe på det beste. Jeg meldte meg å betalte for løpet idag! Nå krysser bare fingrene for hofta.

      Slett
  3. Hurra! Du har fått plass! :)
    Ja du kjenner nok hofta di best, men kanskje viss du ikkje tenker ny PR, men deltagelse for deltagelsens skyld?
    Stockholm maraton må jo vera ein fantastisk opplevelse.

    Lykke til med beslutningstakinga, og jakt etter overnattingsplass!
    Det ordnar seg nok.
    Må jo vera ein del som har reservert ein plass den helga som ikkje reisar.
    Spennande!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå er deltagelsen betalt, ¨så krysser bare fingrene for hofta.

      Slett
  4. Spennende! Håper du blir bra tidsnok til maratonen=)

    SvarSlett
  5. Wohoo, så gøy! nå som du har fått plass må du i hvert fall forsøke å gjennomføre! Krysser fingre for hofta di, husk at helse går først.

    Mengde har du i hvert fall, for over 5 mil i uka er imponerende og burde være grunnlag nok i massevis. Spennende!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tillitet. Jeg er ikke sikkert om 50 km i uka er nok. derfor prøvde jeg å øke mengden, men da hofta klarte det ikke. Jeg vil for hver pris unngå å møtte veggen så tidlig som under Oslo maraton. Jeg løp over 10km med helt stive beina.

      Slett