løping

løping

fredag 13. april 2012

Hvem som skal til Holmestrand på søndag?

Jeg bor jo så nært at jeg må nesten stille opp. skulle egentlig løpe 29km på søndag (i følge planen til Szalkai) men 21km må da holde. (først vurderte å bare løpe videre til jeg når 29km , men jeg tror jeg ville føle meg som om jeg sniker meg på trikken. Har bare betalt for 21km). I går meldte jeg meg sånn plutselig til 1/2 maraton i Holmestrand.

Holmestrand

 Jeg tar det som en del av treninga. Har ikke tenkt å slå noen rekorder (har aldri løpt 1/2 maraton så det blir pers uansett), vil bare løpe en annen løype, med masse (håper, håper) folk og sliper drikkebelte siden drikke blir servert hver 5 km. Så det er bare til å glede seg til søndag.
Egentlig er jeg kjempestolt av meg selv at jeg kan ta sånne løp helt på sparke. Jeg løper jo 20+km hver uke så halvmaraton er ikke noe problem (og tenk at for 1 år siden ville jeg ikke klart det).
Hvem som skal være med. Det er fortsatt tid det er bare å møte opp på søndag start kl 11:00
Holmestrand maraton 2012

7 kommentarer:

  1. Beundringsverdig men slike spontanpåmeldinger. (jeg trenger som regel år med mentale forberedelser -)). Lykke til!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kanonbra - og lykke til i helgen. Heier på deg, og spent på rapport etter løpet. Takk for kommentar på min blogg - er bedre i dag (bedre enn i går, så det går stadig framover)...:-)

      Slett
  2. Haha, det hadde vært kjempekult om du bare fortsatte etter målpassering - fullstendig uberørt, liksom :)
    - Lykke til! Det blir langtur i skogen på meg.

    SvarSlett
  3. Jeg skal!

    Blir bare 7 på meg da, blir første løpetur på to uker.

    SvarSlett
  4. Hadde tenkt å dra, men jeg velger en laaang tur i skogen pålørdag istedet. Litt pga. maratonforberedelser, mest pga. familie.
    Tvi, tvi, det blir bra:-)

    SvarSlett
  5. Vi sees Toneklone. Nå begynner nervene å melde seg litt. Det er et løp tross alt. Anna, jeg skulle nok også heller løpe mine 28 km her på Konnerud, men men... Nå er det bare Sentrumsløpet og Holmenkollen stafetten før Stockholm maraton. Så full oppmerksomhet til det

    SvarSlett
  6. Kult! Tøft gjort - og så slipper man å ha nerver så lenge først også. Lykke til, halvmara er ingen sak for deg. Har veldig tro på å bruke løp som trening! (c:

    SvarSlett