løping

løping

lørdag 22. september 2012

jeg løp hele veien

jeg vil bare si; Oslo Maraton 2012 3:57,44


og jeg løp hele veien. Selvfølgelig, jeg gjør ingenting halveis. Det viste jeg nok allerede i gå. Jeg holdt min 5:30 tempo ganske lenge og da var det synd å gi seg. Leggen klarte seg bra, men det er j....la vondt nå. Den fikk seg nok en bank. Håper det ordner seg. Nå bare en boblebad og hvile beina så mye som mulig. Rapporten kommer når jeg klarer å sette meg.
Takk for rådene til alle sammen. Godt å ha dere!!!

6 kommentarer:

  1. Grattis; du er rååååå!!! ;-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer, fantastisk imponerende!!
    Håper beina overlever, bare ta det med knusende ro i noen dager.

    SvarSlett
  3. Takk til alle sammen . Kanskje jeg er rå, men litt gal også. Og ja jeg skal ta det med roooooo noen dager i hvertfall

    SvarSlett
  4. Wow og dobbeltwow! Helt vanvittig! Kanskje du er litt gal, men så rå, da! Gratulerer så masse inntil videre, og så gleder jeg meg til å lese en lengre rapport :)Nyyyyyyt prestasjonen så lenge!

    SvarSlett