løping

løping

lørdag 26. mai 2012

Syk og sliten. Syteinnlegg

Bare kort...for å huske det side. Jeg har fått halsbetennelse, det er streik i skole og barnehagen, jeg må jobbe natt på min bakgatene neste torsdag. Med tanken på Stockholm maraton neste lørdag ser det skikkelig lovende ut...NOT!!!

La oss håpe at store mengder av Docs i alle varianter hjelper


 Jeg har planlagt alt til punkt og prikke. Skulle ha bare 3 behagelige vakter neste uke, barna skulle være på skole og i barnehagen slik at jeg kunne bare slappe av, spise godt og ta de siste treningsøkter i fred. Men dessverre det er ikke alt man kan planlegge. Streiken gjør at jeg måtte bytte vakter til nattevakter, men istedenfor å sove på dagen skal jeg passe barna. ( har virkelig ingen sympati for verken lærere eller barnehageansatte akkurat nå) og jeg må jobbe natt til fredag. Viktig å merke seg at vi kjører til Stockholm på fredag!
bildet taler for segselv

 På toppen har jeg vondt i halsen, hakker og hoster og i dag fikk jeg feber. Håper DET gir seg før neste helg. Lykke til til meg.....husk å ikke begi deg på maraton hvis du ikke er helt frisk! Begynner å lure om alt dette ikke skjer fordi jeg stresser så mye? .... I hvertfall værmelding er grei ( bare rundt 14 grader)
langtidsvarsel for Stockholm
la oss håpe at barna mine er slike engler og mamma for sove litt. Eller kanskje skal pappaen ta litt fri (bare at da blir det ingen penger til ferie;( )

7 kommentarer:

  1. Syteinnlegg er bra, da får man det ut og kan samle seg til neste innlegg. Krysser fingrene for at du slipper å skrive like mange syteremser som meg. Det går over. Det blir bedre.
    Og 14+ i Stockholm er jo perfekt.
    (tenk om det hadde vært som i dag??)

    SvarSlett
  2. God bedring!! Var hos en venninne i går og etter at vi dro fikk hun feber og vondt i halsen; skikkelig vondt i halsen! Kan nesten virke som det er noe som går? Hvert år har jeg pleid å få feber og vondt i halsen natt til Holmenkollstafetten, altså andre uka i mai, men ikke i år.... nå begynner jeg nesten å spekulere i at denne årlige mai-halsbetennelsen bare er litt forsinket... usj altså og ekstremt dårlig tidspunkt for deg å få dette nå!! Nei, all sympati og masse god bedring!!

    SvarSlett
  3. Å nei og nei, eg håpar virkeleg at dette går over fort!
    Klassisk, at noko slikt dukkar opp når alt anna er på plass.
    Ja stress gjer jo kroppen meir mottakeleg for diverse virus osv, men kan hende at du roar ned nå når halsen ikkje er god, og kroppen din faktisk hentar seg inn igjen før neste helg.
    Beina set nok pris på ein slik "tvangspause" sjølv om det ikkje kjennest godt.
    Men uansett: masse masse god bedring til deg!! :)

    SvarSlett
  4. Hei,
    God bedring! Sykdom kommer gjerne når det passer dårligst. Får håpe det ordner seg med helsa og nattevaktene dine. Ikke bekymre deg for mye :-)

    SvarSlett
  5. Tisen takk for gode ønsker. Når det gjelder halsen er det foreløpig fortsatt verre. Nå har jeg vondt i magen av alt hosting og harking, men jeg fortsatt håper at det snor i tide. Jeg løper fortsatt, men bare bittelitt for å holde beina i gang. Min 10 åring skal passe min 4 åring et par timer så jeg får sove etter nattevakter og mannen kommer nok fra jobben litt tidlig. Jeg satset så mye på den maraton st en streik og en lite sykdom får ikke knekke meg. ( nå er det meldt regn i Stockholm på lørdag 😁

    SvarSlett
  6. Hei Ania! Kan du ta kontakt med meg på mail treningscamp@gmail.com ang premiering:-)

    SvarSlett
  7. Ånei ånei! Jeg sier bare: sett ungene foran en film og la mannen ta litt fri, penger eller ei! Det kommer til å gå bra uansett :)

    SvarSlett