løping

løping

torsdag 25. oktober 2012

Berlin maraton 2013 solgt out!!!??=??

Hva? hvordan er det mulig på 3,5 timer. Hadde ingen sjangs. Jeg satt påminelse på telwefonen til å ringe kl 21:00 etter at jeg lagt barna og fikk tid til å sette meg foran datamaskinen. Selvfølgelig hadde jeg ingen sjangse. Selv om jeg prøvde å melde meg når jeg voknet ville jeg ikke rekke dette.
Skuffelsen min er enormt!!! Har faktisk lyst å grine.
les dette og gråt
Har noen rakt dette?
Kanskje det skjer et mirakel og de utvider antall deltakere med et par tusen? Kanskje jeg må velge et annet løp på høsten 2013, men hva???? noen ideer?

12 kommentarer:

  1. Det var en preregistrering, og ikke sikkert alle fullfører registreringen når de får beskjed om å gjøre det i uke 45. Da vil det helt sikkert dukke opp noen nye plasser, så følg med!

    SvarSlett
  2. Jeg fik et startnummer, men jeg sad også klar kl. 12:00 - efter det første minut havde de første 10.000 deltagere registreret sig.

    Marathon Travel i Danmark plejer at have billetter selv når der meldes alt udsolgt. Men jeg ville også holde øje med om alle følger deres pre-registrering op, for jeg tror bestemt, at der bliver ledige numre derefter. Vi får besked i ugen 5. - 9. november om at gøre vores registrering færdig, så noget tid derefter. Jeg skal forsøge at huske at give dig besked.

    Kh. LisbethK - der gerne ser dig deltage i Berlin 2013!

    SvarSlett
  3. Takk Tone og Lisbeth. Hvis jeg viste det ville jeg også sitte med data kl 12:00 men trodde jeg har tid et par uker. De selv skrev at de regner den blir fulltegnet før desember. Skal følge med, men hvis noen vet at det åpner seg noen plasser gi meg beskjed. Til Stockholm stod jeg også på ventelista og fikk plass først i slutten av februar. Synt det er ikke noen venteliste her.

    SvarSlett
  4. Alternativt kan man booke via et rejseselskab:

    http://www.bmw-berlin-marathon.com/service/reiseveranstalter.html

    Held og lykke :)

    Mvh.
    Lisette

    SvarSlett
    Svar
    1. takk har sendt mail til alle sammen

      Slett
  5. Ania: leser på Kondis-forumet at restplassene legges ut 17. november, så da får du sitte klar! Bedre lykke da! :)

    SvarSlett
  6. tusen takk nå setter jeg vekkeklokka til kvart på og sitter klar!

    SvarSlett
  7. Nå er jeg overrasket. Jeg har til og med fått plass i NY neste år, og det regnes som mye vanskeligere å få tak i. Jeg bestiller gjennom Rogaland marathon tour. Veldig ryddig og greit, har gjort det med alle mine tre maratonturer. Det er avreise fra alle de største byene i Norge, Bergen, Oslo, Trondheim, Tromsø og Stavanger. En tur med 3 netter på hotell og fly tur retur, pluss startkontingent, er ca kr 10 000. lykke til, spent å følge med deg framover nå, Ania:-)))

    SvarSlett
  8. I all verden. Jeg rakk bare å tenke at jeg kankje hadde lyst til å løpe i Berlin neste år, jeg. Jeg ante virkelig ikke at det var så populært. Jaja. Det går alltid et maraton.

    Lykke til med å få restplass!

    SvarSlett
  9. Jeg og skulle liksom sitte klar og bestille! Men glemte det helt, og tenkte jeg hadde GOD tid til å bestille. Håper på en restplass:)

    SvarSlett
  10. Det er jo alltids plasser å kjøpe i forkant av løp, både på kondis.no og jogg.se, men i Berlin kan man ikke endre navn, så da må du løpe med et "alre ego", og risikere å få arrangøren på nakken...
    Jeg vil på det varmeste anbefale Nordmarka Skogsmaraton 16.6.13. En utfordring, også utenom de 42195 meterne. Og løpevennlig underlag, med tanke på at du har vært plaget med sakder.

    SvarSlett
  11. LØpemammaen og Mia
    Ja det gikk utrulig kjapt, var ikke klar over hvor populart maraton er blitt.
    Anna
    Jeg er skikkelig redd de første bakker og har mistanke om at jeg ville bli løpende allene i skogen. På den andre siden, det blir visst den siste skogsmaraton, så hm?....

    SvarSlett