løping

løping

fredag 21. oktober 2011

innkjøp til trening

Endelig har lønna kommet på konto og nå, når det er blitt så kald må jeg ha utstyr til å løpe. Selv om jeg elsker slalåm, håper jeg egentlig på mild vinter og lite snø slik at jeg kan løpe ute lenge.
Har vært på tur i mørket i foregår og jeg var ikke alene.

Jeg er så heldig som har lysløype rett utenfor husdøra.
Det var større trafikk der på kvelden enn ellers. Langrensløppere på rulleskøyter, 4 fotballkamper på kunstgresset og flere joggere. I tillegg masse folk på tur med hundene. (løping med hunden i bånd ødelagt litt for min intervalltrening)
 kvelds intervaller

Nå skal jeg handle nye sko. Har lyst å prøve nike free . (noen erfaringer med disse+)
I tillegg trenger jeg en varmere jakke. elsker den hos Løplabbet, men den virker ganske dyr


Da blir jeg endelig klar til vintersesongen Håper jeg og da er det bare motivasjon og viljen som gjenstår....!!!!!!
Og styrken. Hjelp!!! trener dere alle styrke? Jeg har aversjon mot styrketrening. Det er en kronisk sykdom og det må jeg leve med  .

Til slutt ... så nydelig er det i skogen nå. (en til motivasjonsbunken)



2 kommentarer:

  1. Jeg kjenner at jeg blir glad når jeg ser slike bilder; kontoen derimot blir ikke like glad alltid ;-) Silja

    SvarSlett
  2. Helt enig, men det er lov å drømme

    SvarSlett